donderdag 10 september 2015

Mijn unieke Spirituele Pad

Lieve jij, Bij deze vind ik het belangrijk om mijn verhaal te vertellen, wat ik de afgelopen jaren allemaal heb mee gemaakt op spiritueel gebied. En hoe dit met ontzettend grote sprongen vooruit is gegaan. Hiervoor bedank ik ook Grandmaster Dancing Cloud, ik heb zo veel aan haar te danken, en nog, ik heb bij haar vele workshops mogen volgen, waaronder Magnified Healing deze mag ik zelf ook doorgeven de 1e en 2e en 3e fases , en als laatste Wolfclan Teachings, waarmee ik voorlopig nog in de leer ben, deze mag ik dus ook nog niet doorgeven, maar het is wel een prachtig groei proces voor mij. Ik heb bij mijn jongste zus Yvonne de Reiki 1 en 2 mogen doen, waar mijn groeiproces is begonnen naar mijn spirituele weg. Velen hebben mij niet altijd begrepen waaronder ook vrienden en familie, en ik heb daar dan ook veel moeite mee gehad dat ik niet begrepen werd, totdat, mijn eigen gids steeds duidelijker doorkwam en vertelde dat het allemaal goed was, en dit vooral mocht gaan koesteren, ondanks vele tegenslagen en de moeilijke lessen die dit met zich mee bracht. Ik mocht die vrienden dan ook laten zijn, en laten gaan, en familie heb ik ook een tijdje op een laag pitje gehouden, ondanks dat ik veel van allemaal houd, dit was een zwaar en moeilijk proces wat mij ontzettend heeft goed gedaan, zo heb ik mogen ontdekken dat ook zij hun groei processen door mogen gaan, en dat het soms nodig is elkaar dan even los te laten, zodat de liefde voor elkaar mooier en vrediger kan groeien. Bij de laatste workshop de Wolfclan Teachings dus, zijn er vele poorten voor mij geopend zowel naar mijn goddelijke zelf als de Akasha Kronieken ( die wij allen bezitten ) Door dagelijks meditatie en gebed ben ik mij gaan realiseren dat ik alle talenten al in huis heb, en dat bijzondere healing vormen zoals Reiki of Magnified Healing ik niet nodig heb, mijn talent van healen is wel ontzettend ontwikkeld door deze healing vormen, daarvoor ben ik ook zo dankbaar. Ik mag mijzelf dan nu ook Eagle Star Woman noemen door de Wolfclan Teachings en van de Spirits en mijn 2e naam is Purple Hummingbird, deze draag ik in mijn hart. Maar ik heb deze vormen niet meer nodig, ik heb een tijdje terug ontdekt dat als ik zelf mijn hart energie open zet en mijn intentie laat groeien tot healing dat dit volstaat. Ik word hierin al vanaf kleine puk ondersteund door de prachtige engelen energieën, waar ik ook heel dankbaar voor ben. Het is dan ook prachtig hoe mijn spirituele weg met behoorlijke spurten aan het ontwikkelen is. Het voelt dan ook super heerlijk, maar ik moet er bij zeggen dat zullen de meesten die in zo'n zelfde proces zitten ook beamen, het kan ontzettend eenzaam aanvoelen. Hier heb ik gelukkig niet zoveel last meer van maar er zijn wel momenten geweest dat ik dacht, wat doe ik hier nu nog langer. Vergeet niet dat ik ook nog eens een H.S.P er ben ( high sensitive person Hoog sensitief persoon) dus ik pak hiermee snel allerlei gevoelens en energieën op van anderen, dit talent noemen we ook wel empathisch zijn. Dit kun je trainen zodat je er minder hinder van ondervind. Ik heb dan ook veel gehad aan de lessen in mediumschap bij Medium Elly Waszink uit Almelo. Toen ik naar Almelo ging jaren geleden ging er voor mij een wereld open van begrip en eindelijk was ik niet de enige die dit allemaal had, Helder horen zien voelen ruiken proeven, en dan ook empathisch vermogen, en ook makkelijk contact leggen met energieën van het universum spirits of overleden dierbaren. Oh wat voelde dit goed, vanaf dat moment kreeg ik erkenning in wat mijn talenten waren en zijn, heel af en toe ga ik nog heerlijk een dagje naar Elly toe, dan doen we een dag heerlijk updaten en praten veel over wat ik mee maak en hoe ik dit oplos. Ik moet zeggen dat alle talenten die ik heb ontwikkeld dat iedereen deze mogelijkheid heeft, maar doordat dit mijn levens missie is anderen helpen met hun talenten ontwikkelen heb ik de mogelijkheid om dit sneller en makkelijker te ontwikkelen, net als iemand die een talent heeft om piano te spelen of prachtig te zingen of te schilderen. Is dit voor mij dus medium zijn en spiritueel healer. Door de vakanties naar bijzondere spirituele plekken heb ik ook spontane regressie mogen ontvangen, zo ontdek je waarom je dus tegen bepaalde dingen aanloopt in dit leven en hoe dit op te lossen. Ik vond het altijd geweldig om activaties te doen van zowel Reiki en Magnified Healing, maar sinds een tijd en een bepaalde droom heb ik helderheid mogen ontvangen dat ik mij zelf op mijn eigen unieke manier kan activeren voor een prachtige warme liefdevolle healing. Hiermee laadt ik mijzelf met deze wonderlijke universele energie, en kan ik een ander ook de energie geven en blokkades opheffen als dit nodig is. Ik keer de vormen die ik ook geleerd heb niet de rug toe, ook ik zal blijven healen naar die personen die hier om vragen, maar ik doe dit nu op mijn geheel eigen unieke wijze. Door de levens lessen die ik allemaal heb meegekregen ben ik die ik ben "I Am" heerlijk voelt dit. Ik mag mijzelf dan ook Medium spiritueel healer en lifestyle Coach noemen. Ik sta ook al sinds flink wat jaren op de Spirituele wellness beursen van P.C.P dit is intensief maar leuk om te doen, ik heb vorig jaar even niet meegedaan vanwege praktijk bezig heden, maar dit jaar ga ik weer gezellig mee doen. Ik heb een prachtige praktijk waar het warm en gezellig is. Ook organiseer ik in mijn prachtige spiritueel centrum De Lotus Troon prachtige en leerzame lezingen, workshops, met gast sprekers en van mijzelf. Dan heb ik zelf een 09 nummer ik ben niet aangesloten bij een ander bedrijf dit is voor mij, en kosten daarvan zijn dan ook €0,80 c.p.m je hebt bij mij ook geen voiceboxen die je verwijzen naar weer een ander of dat je een box nummer moet intoetsen nee heel simpel je belt en je krijgt mij direct aan de telefoon, mits ik al in gesprek ben dan moet je even wachten. Ik ben dan ook zeer dankbaar voor alle leermeester die ik al op mijn pad heb gehad en nog gaan komen. Dancing Cloud gaat mijn diepste respect naar uit hoe zij alles wat ze doet, met zoveel passie en liefde. Opgestegen meester en Godin Kuan Yin die is al heel lang in mijn leven ik heb ooit eens een plaatje van haar gezien toen ik nog 18 was, dit deed op dat moment heel veel voor mij. Maar ook ben ik dankbaar voor de spirits die mij telkens weer bij staan in mijn groei en bloei. Ik dank vooral mijn hoofd Gids Tianqi kort Tinq dat die mij zo bijstaat en telkens ook weer humor in mijn leven brengt. Ik dank dan ook vooral onze Mama die mij bijstaat om deze woorden te vinden en op te schrijven. Jij bent en blijft mijn allesie ondanks dat je niet lijfelijk meer hier bent hebben we samen wel heerlijke gesprekken met elkaar. En Papa niet te vergeten jou sterfdag komt deze maand alweer dichterbij de 29 ste januari het is dan 26 jaar geleden dat je over bent gegaan, maar je bent er nog steeds je laat dit vaak heel duidelijk merken door even een klein zweempje van je aftershave te laten ruiken, Old Spice, of ik ruik een zware Van Nelle shaggie. Of ik neem raad bij een collega en die geven dan hele duidelijke beschrijving dat je aanwezig bent en hoe je mij beschermt. Thanks Ouwe. Hiermee heb ik jullie een glimpje mogen geven over mijn verloop in mijn groei proces. Warme Harte Healing Groetjes van Eagle Star Woman Aho. Karin Talen Lameijer Namasté

Geen opmerkingen:

Een reactie posten